Post by khylechmodistge on Mar 16, 2022 14:01:14 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Escape Games - Lost Temple ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Escape Games - Lost Temple IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode for mange penger ▞▞▞
▞▞▞ Escape Games - Lost Temple 2022 version ▞▞▞
Det er et veldig bra vanskelig spill.....men noen ganger må jeg bruke avspillingsvideoen for å gå til det videre nivået.... Ellers er det super iq-spill..
Flott grafikk og historie. Spilt bra, ingen feil.
Kun 3 nivåer....
Virkelig elsket spillet. Dette spillet tester tålmodigheten din, IQ og intelligens. Det er mye moro, eventyr, mystisk og mange ting. Det er definitivt for de som liker mysterium, gåteløsende spill.
Det er et flott spill som virkelig elsker det
Escape Games - Lost Temple சாகசம் otcg
Et av de bedre rømningsspillene – med gåter som faktisk er utfordrende!
Det verste spillet jeg noen gang har spilt. Veldig irriterende. Det er bare gåter og ingen meldinger. Bra spill tenkte jeg til du er ferdig med fyret og det kan ikke fortsette lenger!!! For en bortkastet tid!!
Var et morsomt spill kan bare spille 4 kapitler ikke mer, spillet Vil bli ferdig var ferdig på 2 dager.
Ser frem til flere kapitler. Puslespill var en fin blanding og vanskelighetsgrad. Takk 😊
Bare ikke gjør det! Etter gjentatte kamper bare for å få spillet til å spille, lærte jeg raskt at kontroller er forferdelige, du vet aldri om du bruker hardt opptjente stjerner eller ikke for en spillforklaring, noen spill bryter sine egne regler, og mange fungerer ikke engang selv etter å ha brukt stjerner for å se en gjennomgang! Bruk flere stjerner for å hoppe over. Det. Mest frustrerende pek-n-klikk-eventyrspillet jeg noen gang har vært uheldig å spille! Å be om min $ for ekstra stjerner tilbake (lei av å se annonser) dette spillet er ikke verdt det!
Flink
super
Escape Games - Lost Temple 어드벤처 ybu
Det er et ganske bra spill.....men neste dag da jeg åpnet det.....spillet startet på nytt må jeg gjøre det på nytt... noe som gjør det irriterende
Jeg har spilt dette spillet i omtrent en uke, og jeg er på nivåer som ikke ser ut til at noen andre har sett enn si lage en gjennomgangsguide, jeg sitter for øyeblikket fast på puslespillet av tetras-typen og det er irriterende
Slå av etter at templet kollapset, så etter 10 minutter var det fortsatt ikke fullført uansett nedlasting det gjorde
Gir den 3 fordi den ikke passet til skjermen min og jeg ikke kunne se noe informasjon øverst. Ellers fint spill.
Morsomt rømningsspill, gode utfordringer, men det har ingen slutt, det stopper bare. Hvorfor slippe spillet uferdig? Det er grunnen til lav poengsum.
Ganske bra point n click eventyr. Noen veldig fine gåter, men noen vanskelige kontroller. Trommespillet var ikke supermorsomt da det enten ikke svarte eller overreagerte. Karakterene var litt flate, mer historie for dem ville hjelpe. Men alt i alt et greit første forsøk.
Utfordrende gåter, interessant historielinje. Jeg ga 4 stjerner b/c spillet er ganske glitchy under puslespillet. Skulle gjerne hatt en mer tilfredsstillende avslutning. Er det forventet flere kapitler.?
Escape Games - Lost Temple 어드벤처 ybu
Ødelagt minispill nesten umiddelbart. Avinstallerer.
NOPE, ikke noe spill inn i min stil.
Flott spill, tester virkelig hjernekraften og logikken din. Ville vært fint om du kunne inkludere indiske språk siden spillet handler om indisk historie og ikke et eneste indisk språk er der å velge.
Etter den femte gangen da en melding blinket over skjermen for å fortelle meg om jeg satt fast, kunne jeg hoppe over puslespillet. Hva med å hoppe over spillet
De verste spillene i det første puslespillet har en slags defekt på telefonen min når jeg ser på video prøver å gjøre, så det går ikke slik som vist i videoen, og andre måter fungerer ikke. Jeg spilte mange spill og observerer nesten hvert eneste puslespill stopper plutselig ikke til neste nivå eller fanget i et defekt puslespill
Det er veldig interessant, men det setter seg fast og starter igjen fra begynnelsen, vær så snill å hjelpe
Escape Games - Lost Temple ایڈونچر exup
Spillet er fantastisk med mange eventyr og vanskelige minispill der noen av dem er så kompliserte å spille. Men det er et stort problem med dette spillet, siden det er mangel på hint og veiledninger for å spille de harde nivåene...jeg lekte med youtube-video av det... Kanskje uten den videoen kunne jeg ikke fullføre dette... Den bør ha riktige hint å spille
morsomt å spille, men trenger å forstørre puslespill for de av oss med dårlig syn.
Dette spillet er veldig fantastisk. Men dette spillet gjør sprø og thriller-stadier. Så spillet blir veldig populært.
Bakwas.ikke last ned det.liker det
Har grunnlaget for et godt spill, men så møter du et minispill som er bokstavelig talt umulig. Kom til slutt forbi en blindgate ved å trykke tilfeldig. Det er også et problem med lyden som gjør det umulig å slå den av
Jeg spilte dette spillet forrige uke og så et annet spill "Secret Agent :The Hidden Escape" og tenkte å laste det ned når jeg var ferdig med dette, men nå er Secret Agent-spillet deaktivert i mobilens Google Play Store. Jeg søkte på den på mobilen til søsteren min, den er der, men ikke i lekebutikken til mobilen min. Hvordan er det mulig?
Jeg har gitt 0 stjerne fordi den ikke laster inn viser bare 0. Sløsing med tid og data vær så snill å fikse ellers vil ingen spille spillet ditt 0/5 og 0/10 min vurdering
Spillet i tredje klasse sitter fast og kan ikke starte nivået på nytt
"Trykk på HINT for å finne ledetråder" ser ikke i begynnelsen av spillet, og det er ingen måte å hoppe over det, og det er ingen knapp for å gå tilbake eller fremover
Får ikke skrutrekkeren på andre nivå. Har startet nivået over to ganger og avinstallert uten hell. Synd. Jeg likte spillet veldig godt også.
Drawmaster Actie qgzn
Escape Games - Lost Temple ایڈونچر exup
Jeg vil bare gi 5 stjerner og bare når jeg får dette spillets del 2 ..... Jeg vil ha det så snart som mulig